דירוג החנות בזאפ
שלום אורח, סל הקניות שלך כולל 0 מוצרים
התחבר לאתר:
1
כלי כתיבה עוד... ציוד משרדי לעסקים עוד... חותמות עוד... חזרה לבית הספר
כלי עבודה
נייר צילום והדפסה עוד... מוצרי נייר עוד... גלילים למיכון ולפלוטר
מחשבים עוד... ציוד היקפי עוד... אביזרי מחשוב עוד... תאורה עוד...
מולטימדיה וסאונד כבלים מוצרי חשמל עוד... בידור ופנאי עוד...
צילום כרטיסי זיכרון תקשורת עוד...
טונרים למדפסות עוד... דיו למדפסות עוד... מדפסות עוד... מגרסות
תוכנות מחשבונים ומילונים
מוצרי עיצוב למשרד עוד... שולחנות וארונות למשרד כיסאות למשרד עוד... ארונות למשרד
תיוק ואחסון עוד... קרטונים וחומרי אריזה עוד... מכשירי כריכה וספירלה
חרוזים פייטים וקישוטים מוצרי אריזה למתנות עוד... מדבקות ליצירה גליונות וניירות ליצירה
ציוד יצירה עוד... חומרים לציור עוד...
כיבוד עוד... ניקיון עוד... כלים וקופסאות חד פעמיים
 

 

תקנון

מנהלי האתר "משרדיה  " הינו אתר ברשת האינטרנט המשמש כקטלוג וחנות לצרכי משרד, האתר מתופעל ע"י "שרון סחר בע"מ" ח.פ 510981988 שד' הרכס 43 א' מודיעין 7171800, אשר מוכרת ומשווקת צרכי משרד החל משנת 1978, כל הזכויות לתכנים, לתוכנה והעיצוב הגרפי המופיעים באתר זה שמורות למשרדיה.

אופן הקנייה רשאי לקנות באתר כל אדם המחזיק כרטיס אשראי בר תוקף אשר הונפק בישראל או תאגיד רשום בישראל. באתר מוצעים למכירה פריטים המלווים בתמונות, התמונות נועדו להמחשה בלבד ליד כל פריט מוצג מחירו בשקלים, משתמש באתר יכול להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר שהתרשם ממנו וממחירו, המשתמש יכול לשנות כמויות להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת, כמו כן ניתן לשמור את ההזמנה מבלי לסיימה על שרתי האתר ולהמשיכה במועד מאוחר יותר, בסיום ההזמנה יש לגשת לקופה לצורך אישורה . המוצרים המוצגים באתר אינם מיועדים למכירה לסוחרים אלה ללקוחות פרטיים ועיסקיים .

איסוף עצמי : אנו מאפשרים לכלל לקוחותינו לבצע הזמנה באתר ולבוא לאסוף את המוצר , ניתן להגיע לאסוף את המוצר בתיאום הגעה מראש ולאחר שההזמנה שולמה באתר.  ניתן לאסוף את המוצרים בימים א'-ה' בין השעות 09:00-12:00 בלבד.


תשלום התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי, כאשר יש אפשרות לקנייה בתשלומים, ללא ריבית,בהתאם לגובה הקנייה, החיוב בפועל נעשה לאחר הכנת החבילה וסמוך לשליחתה . פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים, אם בכל זאת בחר המשתמש שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי, אנו ניצור איתו קשר טלפוני, ביום העבודה הקרוב כדי לקבל את פרטי כרטיס האשראי אך הדבר עלול לגרום לעיכובים במשלוח.

הכנת ההזמנה כל הפריטים המוצגים באתר נמצאים במלאי שלנו דרך קבע וזמינים לאספקה מיידית, במקרים חריגים בהם אזל פריט מהמלאי, אנו מתחייבים להודיע טלפונית ללקוח על כל חוסר בפריט ולסכם עם הלקוח את מועד משלוח הפריט החסר. ובכל מקרה לא נעכב משלוח בגלל פריט חסר ללא ידיעת הלקוח והסכמתו, ככלל פריטים חסרים ישלחו בנפרד תוך פרק זמן קצר ובתנאי כי הם קיימים במלאי היבואן או היצרן ולא נחייב בדמי משלוח על הפריטים שהיו חסרים. יודגש כי הודעה בדבר אי המצאות פריט במלאי תימסר ביום העסקים הסמוך למועד ההזמנה ותינתן ללקוח האפשרות לבטל הזמנתו ללא כל עלות.

משלוח אנו שולחים את הפריטים לכל מקום בארץ, המשלוח נעשה באמצעות שרות דואר שליחים או שרות דואר אחר, של דואר ישראל או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים, מועדי האספקה המצויינים באתר מסתמכים על תקנון דואר ישראל ועל אחריותה וכפופים להמצאות הקונה בכתובת המשלוח בעת האספקה,לקונה אשר לא ימצא בביתו או משרדו תושאר הודעה ובה מספר הטלפון של מוקד דואר שליחים, לצורך תאום מחודש של מועד האספקה. מובהר שלקוח אשר בחר לקבל את המשלוח באמצעות דואר ישראל יקבל לביתו הודעה על דבר דואר הממתין לו בסניף הדואר הסמוך למקום מגוריו ועליו לקחת את דבר הדואר בעצמו ועל אחריותו. משלוח פריטים בעלי משקל כולל של מעל 20 ק"ג או נפח גדול במיוחד לא ישונע באמצעות דואר ישראל ואנו נתאם טלפונית עם הלקוח את האופן והמועד בו ישלחו הפריטים. לקוחות עסקיים אשר משרדיהם ממוקמים בגוש דן יקבלו את המשלוח ישירות למשרדם על ידי עובדי משרדיה . להנהלת משרדיה הזכות המלאה להחליט האם המשלוח יעשה באמצעות שרותי לוגיסטיקה של דואר ישראל או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים או באמצעות עובדי משרדיה. וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי

משלוחים מיוחדים חלק ממוצרינו דורשים בשל גודלם ו/או משקלם תנאיי משלוח מיוחדים או יקרים יותר מאחרים. לכן, אנו שומרים לעצמנו את האפשרות לקבוע כי המשלוח של מוצרים כנ"ל יתאפשר רק בתנאים מיוחדים, אותם נציין בכל מקום רלוונטי.

ביטול עסקה רשאי הצרכן לבטל את העסקה בכתב תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, כאשר אנו נגבה ממנו דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך. את המוצרים יש להחזיר אל משרדינו ב- שד' הרכס 43 א' מודיעין 7171800, כאשר הוצאות המשלוח למשרדינו חלות על הקונה. דמי הביטול ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה המוצר יוחזר על חשבון החברה.

אחריות למוצרים למיכון משרדי, מדפסות, ציוד הקפי למחשב וציוד טכנולוגי, תנתן תעודת אחריות של היבואן. מובהר בזאת כי האחריות לעבודה תקינה של המוצר מוטלת על היבואן ויצרן הציוד על פי כתב האחריות המצורף לפריט ואם חלה תקלה בפעולתו על הצרכן לפנות ליבואן על פי כתב האחריות שבידו, וכי במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על 400 ₪, תחול האחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן. על שאר המוצרים תנתן אחריות של משרדיה לשלושה חודשים מיום הרכישה וזאת בתנאי שנעשה במוצר שימוש נכון וסביר, פריט שימצא לא תקין יתוקן או יוחלף בפריט זהה חדש או משומש בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של משרדיה. הוצאות המשלוח של הפריט הבלתי תקין יחולו על הלקוח והחזרתו אל הלקוח לא תחויב בדמי משלוח

טעויות במפרטים על החברה מוטל נטל למסור מפרטים מדויקים של המוצרים. במקרים בהם תגלנה טעויות במפרטי המוצרים, על החברה לנקוט בכל הפעולות בכדי לתקן טעויות אלה.

אחריות לראשי דיו וטונרים על הקונה לוודא לפני פתיחת האריזה של המוצר כי הוא מתאים לדגם המדפסת שברשותו במידה והקונה נוכח לדעת כי המוצר אינו מתאים לצרכיו, הוא זכאי להחזירו תוך 30 יום שלם ובאריזתו המקורית אל משרדינו ב- שד' הרכס 43 א' מודיעין 7171800, כאשר הוצאות המשלוח למשרדינו חלות על הקונה ואנו נזכה את כרטיס האשראי או נשלח המחאה במלוא ערכו של המוצר המוחזר, למען הסר ספק מובהר כי לא נוכל לזכות ראש דיו או טונר אשר אריזתו נפתחה. ראשי דיו וטונרים אשר מוציאים תוצאות הדפסה גרועות אשר בעייני הלקוח נראים לכאורה פגומים, יש לשלוח אלינו לצורך בדיקה במעבדת היבואן אנו מתחייבים להחזיר את הפריט הנבדק תוך 10 ימי עבודה, ראש דיו או טונר אשר נסתם או נפגם במהלך השימוש יתוקן במעבדות היבואן ויוחזר ללקוח להמשך שימוש, במידה והפריט אינו ניתן לתיקון אנו נחליפו בפריט חדש וזאת על פי שיקול דעתנו הבלעדית.

משלוחים מיוחדים חלק ממוצרינו משלוחם דורשים בשל גודלם ו/או משקלם תנאיי משלוח מיוחדים או יקרים יותר מאחרים. לכן, אנו שומרים לעצמנו את האפשרות לקבוע כי המשלוח של מוצרים כנ"ל יתאפשר רק בתנאים מיוחדים, אותם נציין בכל מקום רלוונטי.

הצהרת פרטיות על מנת להשלים את הקנייה על הלקוח למסור את פרטיו האישיים, שם, שם חברה מס תעודת זהות או ח.פ כתובתו כתובת הדוא"ל ומספר כרטיס האשראי שברשותו, מובהר כי כל הפרטים הנמסרים מועברים אלינו כשהם מוצפנים אנו זקוקים לפרטים אלו כדי להשלים את הליך הקנייה לצורך משלוח הפריטים וחיוב כרטיס האשראי אנו מתחייבים שלא להעבירם לצד שלישי, להוציא חברת האשראי . מאגר לקוחות משרדיה הינו מאגר רשום במשרד המשפטים מס' 304107. ניתן לפנות לאחראי בנושא פרטיות ששמו יוסי במייל info@misradia.co.il

שירות לקוחות

בימים
א'-ה' בין השעות 16:30 - 8:30

ניתן להגיע לשדרות הרכס 43, מודיעין
רק לאחר ביצוע הזמנה באתר

טלפון
072-2-50-65-50

דוא"ל
sales@misradia.co.il

החזרת מוצרים
 

אבטחת האתר
מאובטח ומאושר לשימוש
עלידי כל חברות האשראי!
אל תפספסו!
הרשם עכשיו כדי לקבל
מבצעים ממשרדיה


אספקה
אספקת המוצרים המוצגים באתר,
נמצאים במלאי שלנו דרך קבע וזמינים
באספקה מידית!
דמי משלוח
  • במשלוח רגיל 14 ₪ או חינם בקנייה מעל 190 ₪
  • בCLICK2POST 17 ₪ או חינם בקנייה מעל 190 ₪
  • במשלוח אקספרס 31 ₪ או חינם בקנייה מעל 340 ₪
  • משלוח מוצרים כבדים באמצעות דואר אקספרס בלבד
  • משלוח של ריהוט משרדי יתומחר בנפרד
  • Mail Google+ RSS Blog facebook twitter linkedin Instagram youtube
  • משרדיה - ציוד לעסקים, ריהוט, ציוד משרדי, ציוד יצירה
  • האתר מאובטח ב- SSL 256 bit
 
Vulnerability Scanner
 
 
  שכחתי סיסמה X  
 

הזן את כתובת הדואר שלך, איתה נרשמת לאתר
וסיסמא חדשה תשלח אליך תוך מספר דקות.


אם אינך זוכר את כתובת הדואר איתה נרשמת לאתר, אנא פנה למוקד שירות בטלפון 072-2-50-65-50